Forfatter Emne: Casper  (Læst 2359 gange)

Casper

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
Casper
« Dato: November 24, 2011, 22:48:19 pm »
Jeg er en ung fyr, som det meste af mit voksne liv, indtil for ca. 2 år siden, har været i mange forskellige monogame forhold, nærmest uden pauser imellem. Jeg var aldrig utro, men har nok heller ikke lyttet til hvad jeg egentlig havde lyst til. Efter mit sidste forhold, til hende som jeg troede skulle være "the one", begyndte jeg at se flere forskellige piger, i forhold som flest kunne beskrives som seksuelle. Jeg endte med at være ret ulykkelig, ikke fordi jeg blev såret, men fordi jeg hele tiden var bange for at såre andre med mine hemmeligheder.

I vinteren '11 tog jeg på en længere spirituel dannelsesrejse som ændrede mit syn på mange ting, bl.a. hvordan man kan genopfinde sit moralske kodeks.

Hjemvendt forsøgte jeg at starte nogle gamle forhold op igen. Jeg havde ærligheden med nu, og fortalte dem jeg holdt af at jeg skam holdt af dem - men også så andre ved siden af. Praktisk og emotionelt fungerer det dog ikke for mig, endnu. Derfor ser jeg pt. ingen fast. Jeg ved inden i at polyamori er det rigtige for mig, jeg har en masse at give og elsker den åbenhed jeg kan møde andre mennesker med - og har mistet troen på at jeg kan leve monogamt og tilføre et forhold energi uden at få tilført noget udefra.

Jeg filosoferer en del over emnet, og diskuterer åbent emnet med venner og bekendte. En veninde gjorde mig opmærksom på polyamori.dk, og så blev jeg nysgerrig - nu er jeg kommet hertil. Dejligt at finde et sted med ligesindede, håber at det kan berige mig i den evige jagt på kærlighed og nærvær.

Casper

sjyli

• Administrator
  • Fuld medlem
    • Vis profil
Sv: Casper
« Svar #1 Dato: November 24, 2011, 23:59:19 pm »
Velkommen, godt du fandt os! :)
Jeg håber du vil finde støtte og inspiration her.

lpfischer

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
    • Blog om lidt af hvert
« Svar #2 Dato: November 25, 2011, 10:19:15 am »
Hej Casper,
lyder til at du er i en spændende fase.   Det er super at du vender dig mod andre - jeg ved fra mig selv at det har været en kæmpe hjælp at kende andre polyer og at have nogen at prøve ideer af på.

Hvis du har mulighed for det, så prøv om du kan komme til nogen af de poly meet-ups der holdes; det giver et godt boost at møde andre polyer i levende live, og at få sat nogen ansigter på de mange forskellige måder at lever på.
twitter: @lpfischer, FB/G+: Lars Fischer

NielsH

• Administrator
  • Nyt medlem
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 25, 2011, 12:59:31 pm »
Velkommen til Casper.

Som Lars skriver, tror jeg at du kan blive inspireret af, at møde andre poly'er og omvendt. Det er ikke alle møder der annonceres herinde (noget vi nok skal arbejde på). Så hvis du har lyst til at være med i FB gruppen og møder, send mig en PM, og så kan jeg tilføje dig til FB gruppen.

Casper

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 25, 2011, 18:14:29 pm »
Tusind tak for den varme velkomst!! Jeg er kommet med i FB gruppen allerede - kan se der næsten lige har været et møde, så jeg vil glæde mig til det næste, og til at møde jer.

Kh

Hans

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 28, 2011, 15:07:05 pm »
Hey Casper og velkommen til :)

Camilla

• Nyt medlem
  • *
  • Jeg er polyamorøs og swinger.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 30, 2011, 15:42:57 pm »
Jeg bruger desværre ikke facebook, så jeg håber da også at I vil blive bedre til at lægge det ind her eller sende det ud på mailing-listen.

Pippi

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 17, 2011, 22:46:02 pm »
Tak for historien. :)