Forfatter Emne: Hvad er sex for dig?  (Læst 4026 gange)

sjyli

• Administrator
  • Fuld medlem
    • Vis profil
Hvad er sex for dig?
« Dato: September 27, 2011, 20:03:49 pm »
I hvor høj grad ser du sex som en kærlighedsakt uanset parternes indbyrdes kendskab til hinanden?
Og hvad er sex for dig?

Tonni Lerche

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
Sv: Hvad er sex for dig?
« Svar #1 Dato: September 27, 2011, 20:21:34 pm »
Rimelig højt :) - men forbinder ikke noget "bindende" med det :)
Man kysser, piller, nusser og viser interesse for hinanden både fysisk og psykisk - det er en blanding af begær og lidt uforpligtende hengivenhed (som JEG personligt ville kalde "fri kærlighed i nu'et")

Kan heller ikke sexe med en jeg ikke ville finde interessant på andre måder :)

Bryder mig ikke om tanken om "KUN RÅ SEX" og så er resten med skyklapper for... det er som at tænke "to liderlige mennesker med ingen anden connection end at tilfredsstille et fysisk behov hos hinanden".... Der SKAL være en kemi og en hengivenhed - selvom den måske er lille og svær at mærke :)

Derfor bryder jeg mig heller ikke om visse typer bolle-venner.. der skal være plads til hygge, kæleri, nusseri osv :) - det der med "sex, og så hjem"... not me at all :)

Sex er sjov ! :) - "rigtig" sex er groft sagt pik i fisse... Men ting som oralsex, massage der blir intim, kæle, pille osv... det er "petting".... - og petting kan være ligeså sjovt som "rigtig" sex...og nogle gange sjovere  :)
« Senest Redigeret: September 27, 2011, 20:23:21 pm af UngFyr25 »

TheTemptress

• Gæst
« Svar #2 Dato: Oktober 05, 2011, 18:30:39 pm »
Det har slet ikke noget med hinanden at gøre, selvom det selvfølgelig kan kobles.

Pippi

• Polyer
  • Nyt medlem
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 25, 2011, 22:46:37 pm »
Jeg kan godt adskille kærlighedsakt og sex.
For mig er kærlighedsakten måske netop den seksuelle del af et kærlighedsforhold.
Sex uden kærlighed behøver dog ikke at være helt uden følelser, da jeg sagtens kan - og helt klart foretrækker - at føle omsorg og hengivenhed for den, jeg sexer med - uden at det behøver at være en dyb kærlighed eller forelskelse.

Men jeg har også erfaringer, hvor det har været et dyrisk begær og en magnetisk tiltrækning, som har bestemt en relation. Det har været spændende på sin vis, men jeg har afsluttet, fordi der har manglet sympati - og det føles alligevel forkert.
Som at spise mad uden næring.

Så har jeg haft et tantrisk forhold med venskab, gensidig respekt og omsorg - men ikke begær eller forelskelse. Det bliver lidt kedeligt for mig i længden og nærmest lidt "iscenesat" - agtigt. Så vil jeg nok hellere "bare" udveksle massage.

Jeg oplever at der ikke er to konstellationer, som er ens - heller ikke jeg selv er den samme, når jeg er med forskellige mænd. De får forskellige sider frem i mig. :) Så derfor er det svært at svare på spørgsmålet: Hvad er sex for dig. Det kommer helt an på, hvem jeg lige er den dag - og i høj grad, hvem jeg er sammen med. Men sex er meget mere end et samleje.

Parship

• Nyt medlem
  • *
    • Vis profil
    • Arkitektrådgivning til den private boligejer
« Svar #4 Dato: November 15, 2012, 11:20:22 am »
Sex for mig er et tillidsspørgsmål.
Jeg kan både "elske" og "kneppe" forstået på den måde at sex både kan være ømhed og tilfredsstillelse af begær.

Arbejder for m3 Arkitekter, hvor jeg markedsfører energimærkning.