Afstemning

Deler hende

Læs
0 (0%)
Kig
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 0

Afstemingen er lukket: August 03, 2016, 07:01:54 am

Forfatter Emne: Har andre der som mig ?!  (Læst 349 gange)

Delerkæreste

• Nyt medlem
  • *
    • Vis profil
Har andre der som mig ?!
« Dato: Juli 04, 2016, 07:01:54 am »
Ny herinde

Har andre det som mig ? Jeg har længe gået og undertrykt er behov.  Men nu indset at jeg skal acceptere det. Jeg har ført mig forkert da jeg ikke kun kan være en fyr/mand i forholdet men jeg ønsker at dele min kæreste på alle områder med en helt særlig ven/hendes nr 2 kæreste.   Jeg har før prøvet 3 kanter både med 2 piger og 2 fyre. Men kun de gange hvor der var en ekstra fyr med til at dele hende har jeg se det som noget særligt r. Så har jeg set  det som smukt og faktisk følt mere for hende ved at se i hendes øjne imens han trængte ind i hende. (Beklager hvis det lyder perverst) men har efter det kunne holde det bedre under kontrol.  Men efter et forhold hvor hun ikke vidste det til at starte med og jeg mere og mere indså at der manglet noget før at jeg kunne være ægte glad. Og Derfor forsøget at få hende Overtalt.  Og så mistet hende.  Men har stadig behovet for at være 3 i et forhold.  Ligge med hende imellem os om natten.  Hver især kysse med hende når vi har lyst.  Gå ture alle 3. Spise ude. Ja ha en almindelig hverdag som et forhold med 2 i og uden jalousi.  Blive glad ved at se dem forelske sig.  Og se det samme i hendes øjne til mig. Ønsker at hun kan dele sin kærlighed.  Men i offentligheden sige at jeg var hendes eneste. Da jeg ikke ønsker at dele det med omverdenen.  Hvis alle bedre forstod så jo. Men ikke som tingene er nu.  Men når vi var hjemme i huset så var vi alle 3 der og ja. Lavet mad sammen.  Alle de ting.  Og sove med hende imellem os.  Dog skulle vi ha hende hver især alene nogen gange.  Men ja. Hende i fokus.  Jeg er ikke bi sexuel. Men har intet imod at hjælpe hans i hende da jeg er vild med at se hende nyde ham.  Jeg tænker utroligt meget på det og længe søgt forståelse og mistet meget i søgen.   Og arbejder stadig med mig selv da jeg ikke ønsker at ha det sådan da besværet ikke er det værd.   Jeg håber at en forstår mig og ønsker en samtale om emnet.  Fra begge sider. 

Mvh mig